Kongresy a konferencie

Historický Hotel Elizabeth prepája atraktívnu polohu, elegantné priestory a dlhoročné skúsenosti eventového tímu s plánovaním a realizáciou eventov. Aj vďaka tomu vám už desiatky rokov pomáhame organizovať kongresy a konferencie. Naše profesionálne znalosti a skúsenosti sú ideálnym predpokladom pre precízne naplánovanie eventov a hladký priebeh konferencií a kongresov. U nás nájdete všetko, čo potrebujete pre úspešný a nezabudnuteľný event.

Viacúčelové kongresové priestory Hotela Elizabeth a moderné technologické vybavenie uspokoja aj vaše najnáročnejšie požiadavky. Na organizáciu vášho kongresu, či konferencie si môžete vybrať z desiatich kongresových priestorov. Konferenčné miestnosti je možné kombinovať, a tak zvýšiť kapacitu účastníkov až do 400 ľudí. Široká škála možností usporiadania zabezpečí maximálnu flexibilitu a pohodlie pre každý event. Postaráme sa o to, aby sme naše priestory dokonale prispôsobili vašim požiadavkám.

V Hoteli Elizabeth sa pýšime vášňou k jedlu, a tak si môžete byť istý, že o gastronómiu prispôsobenú vášmu eventu bude postarané. Či už hľadáte plnohodnotný catering, kongresové coffee breaky alebo celodenné stravovanie, pripravíme vám výnimočné menu podľa vašich požiadaviek. Počas konferencie zabezpečíme, aby ste si odnášali nielen inšpiratívny pracovný, ale aj gastronomický zážitok. Sme odhodlaní pripraviť vám jedinečné jedlo, aby bol váš event dokonalý.