Nezabudnuteľné kongresy a inšpirujúce eventy
Poloha ikonickej historickej budovy hotela v centre Trenčína znamená, že naši hostia môžu využívať vynikajúce dopravné spojenia a blízkosť k historickým pamiatkam. Moderné, flexibilné a krásne zrekonštruované priestory tvoria ideálne prostredie pre vaše podujatia v Hoteli Elizabeth. Široká škála možností usporiadania konferenčných miestností, vrátane kongresovej sály uspokojí aj najnáročnejšiu eventovú klientelu.
Či už potrebujete diskrétne miesto na pohovor s uchádzačmi o pracovné miesto na individuálnom stretnutí, alebo chcete prezentovať až pred 180 ľuďmi, máme konferenčné priestory, ktoré vás plne uspokoja. Pre všetkých delegátov je k dispozícii bezplatné vysokorýchlostné WI-FI pripojenie na internet.
Prečo organizovať kongresy a konferencie v Hoteli Elizabeth:
- 10 konferenčných miestností s kapacitou až do 400 účastníkov v secesnom aj v modernom štýle
- Kongresová sála pre 180 účastníkov
- Vynikajúca dopravná dostupnosť - 5 minút pešo od autobusovej a železničnej stanice, výborná dostupnosť z diaľnice
- Strategická poloha - priamo v historickom centre mesta Trenčín pod Trenčianskym hradom
- Vynikajúca gastronómia s možnosťou prispôsobenia menu podľa požiadaviek (Gurmán award - 8. najlepšia hotelová reštaurácia za rok 2024)
- Komplexné zabezpečenie kongresových služieb vrátane technického vybavenia a sprievodných služieb
- 78 izieb a apartmánov s celkovou kapacitou 143 osôb
- Wellness centrum s dizajnom starého Ríma (bazén, 5 saun, relax zóna, relaxačná a inhalačná miestnosť, masáže, beauty procedúry, profesionálne fitness)
- Prestížne ocenenia Haute Grandeur "Best Conference Venue hotel in Europe" a "Best MICE hotel in Europe"
- Atraktivita mesta Trenčín ako Európskeho hlavného mesta kultúry na rok 2026
Prediskutujte s nami vaše požiadavky - kontakt:
Mgr. Jarmila Lackovičová, salesdirector@hotelelizabeth.sk, 0903 987 967